Procediment per a la inscripció en línia

1-. Comprovar l’oferta d’especialitats

Les tres seus del Conservatori de música dels Pirineus tenen una oferta d’especialitats diferenciada. Per fer la inscripció a les proves d’accés cal escollir una de les tres seus. Tingueu en compte que, independentment de la seu escollida per a l’accés, totes les proves es faran a la seu de Berga.

Oferta d’especialitats Berga

Oferta d’especialitats Puigcerdà

Oferta d’especialitats la Seu d’Urgell

També podeu consultar les orientacions per a la prova d’accés al grau professional de música

2-. La inscripció a les proves d’accés al Grau professional de música està suspesa per l’emergència sanitària actual. Estem pendents de noves dates per part del Departament d’Educació.

3-. Descarregar el comprovant de la inscripció i pagar la taxa de 95€ a l’entitat bancària indicada per tal de completar el procés d’inscripció.

Per a qualsevol consulta:

Correu electrònic: info@conservatoripirineus.cat

Telèfon: 938213911

Informació addicional

RESOLUCIÓ EDU/356/2020, de 10 de febrer, de convocatòria de les proves específiques d’accés als
ensenyaments professionals de música i de dansa per al curs 2020-2021.

Pàgina del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya