Concert del projecte Simfònic a la Seu d’Urgell

L’orquestra Simfònica del Conservatori de música dels Pirineus presentarà el concert “Retaule de sons” a la Seu d’Urgell. Serà el proper dissabte 27 de març a les 18.00 h. a la Sala Sant Domènec. Aquest serà el segon concert del Projecte Simfònic 2021, la primera actuació va tenir lloc el passat 13 de març a Berga.

Enguany el projecte té dos concerts gràcies al patrocini de l’empresa elèctrica PEUSA i la Germandat de Sant Sebastià de la Seu d’Urgell, permetent que es pugui dur a terme el segon concert a la capital de l’Alt Urgell.

El repertori i la dimensió del projecte s’ha adaptat a les exigències de la pandèmia per la qual cosa l’orquestra serà més reduïda (uns 30 alumnes del conservatori i les escoles municipals de música de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell) així com també el nombre d’assajos, durada del programa i col·locació escènica.

El director del projecte torna a ser enguany, l’Oleguer Aymamí que ha conduit l’orquestra del conservatori els darrers cursos.

El repertori del Projecte Simfònic del curs 2020-2021, tot i que compta amb obres de Jean Sibelius i Johann Stamitz, posarà especial atenció a compositors del segle XX, encara en actiu avui en dia, l’estonià Arvo Pärt i el català Bernat Vivancos. Volem destacar que comptarem amb la presència del Sr. Vivancos al concert de dissabte.

Com l’aforament és limitat, s’ha de fer reserva prèvia a l’enllaç http://agenda.laseu.cat/projecte-simfonic/. L’entrada es pagarà a taquilla el mateix dia del concert al preu de 10€.

Tant l’alumnat com el professorat del Conservatori i de les Escoles municipals de música de les tres ciutats tenen entrada gratuïta (també han de fer reserva prèvia de localitats).