Continuació de l’activitat lectiva

En conseqüència amb la Resolució de la consellera de Salut i del conseller d’Interior per la qual es publiquen noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19, us comuniquem que l’activitat lectiva del conservatori no es veu afectada per les restriccions publicades al DOGC aquesta mateixa matinada, en ser ensenyaments reglats de règim especial.

En conseqüència, l’activitat lectiva presencial del Conservatori dels Pirineus continuarà com fins ara, amb classes presencials a totes les assignatures del currículum de l’alumnat.