Acte inaugural del conservatori amb el director d’orquestra Josep Pons

El proper diumenge 18 d’octubre tindrà lloc l’acte inaugural del curs 2020-2021 al Conservatori de música dels Pirineus. Aquest acte comptarà amb la presència del director musical del Gran Teatre del Liceu, Josep Pons.

L’acte consistirà en una intervenció del mestre Pons a mode de tertúlia i també es lliurarà el premi Protagonistes del demà, ofert pel Rotary Club del Berguedà, que premia amb un ajut de 1000€ a un alumne que es va graduar al conservatori del curs passat, Biel Roca.

Finalment, aquest acte també farà un reconeixement a l’alumnat graduat el curs passat, ja que no van poder fer el recital de final de grau a causa del tancament dels centres per la crisi de la COVID 19.

L’acte tindrà lloc al Teatre municipal de Berga, el diumenge 18 d’octrubre a les 11.00 h.

L’acte és gratuit però cal inscriure’s en aquest formulari: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcH42mTQHE5bb8vOJukVCnUITDudLpSZgnGcqoDc1zcXNUbg/viewform