Comunicat sobre les taxes del Conservatori

En la reunió de Comissió de Seguiment del Conservatori de música dels Pirineus, formada pels ajuntaments de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell,  es van prendre els següents acords respecte al cobrament de les taxes del conservatori:

• El mes de març es cobrarà el 50% de la taxa que estàveu pagant habitualment
  • El mes d’abril i mentre no es recuperi l’activitat presencial, s’acorda el pagament d’una quota mensual de 52.63€ corresponent al preu d’una assignatura solta.

Aquesta decisió s’ha pres tenint en compte que el professorat del conservatori pot fer el seguiment a distància de l’alumnat, tant d’instrument com de llenguatge musical, harmonia i altres assignatures teòriques però que és molt més complicat fer el seguiment de la resta de matèries.

La Comissió de Seguiment del CMP ha pres aquest acord també com a acció social i recolzament a les famílies degut a la situació generada pel COVID19 amb el tancament de les escoles i confinament de la població.

Des del Conservatori de música dels Pirineus fem tots els possibles per seguir i acompanyar el nostre alumnat, sabent que tant el professorat com els estudiants estan treballant amb els seus propis mitjans amb les dificultats que comporta, tant pel que fa als equipaments com a les deficiències que té la xarxa d’internet a la nostra zona.

Estem a l’espera de les instruccions del Departament d’Educació, com la resta de conservatoris del país, tenint en compte que els nostres estudis són reglats i ens cal saber quines indicacions rebem de com acabar el curs. De seguida que tinguem aquesta informació us la farem arribar perquè l’alumnat conegui com serà avaluat a partir d’ara.

Pel que fa a les activitats de les proves d’avaluació final (audicions i exàmens) fins que no tinguem coneixement de la data de tornada a l’activitat presencial i de les condicions d’aquesta, no podem avançar com reprogramar el calendari previst. Seguim encoratjant els nostres estudiants perquè treballin amb el seu instrument i realitzin les activitats proposades pel professorat.

Finalment us recordem que durant la Setmana Santa no hi haurà activitat docent i ens retrobarem, almenys virtualment, el dimarts 14 d’abril.

Moltes gràcies per la vostra comprensió, col·laboració i suport que ara necessitem més que mai.

Cordialment

Conservatori de música dels Pirineus