Activitats de seguiment període de confinament

Període de tancament (13.03.2020 – 29.03.2020)
Activitat docent durant el període de tancament
Benvolgudes famílies Com ja sabeu, les seus del Conservatori dels Pirineus, seguint les instruccions dels nostres titulars i del Departament d’Educació, han suspès les activitats lectives fins el 29.03.2020 (inclòs). Davant d’aquesta situació excepcional i sense precedents, hem proposat al professorat del Conservatori de Música dels Pirineus que faci un acompanyament de l’alumnat.
Aquest acompanyament consistirà en fer un seguiment de l’aprenentatge del seu alumnat amb l’objectiu que aquesta alteració excepcional del calendari acadèmic no impliqui una interrupció total del procés educatiu. Entenem que aquest acompanyament s’adaptarà a les característiques de cada assignatura i nivell. Fins i tot, entenem que no serà possible fer un seguiment de les assignatures d’aprenentatge en conjunts instrumentals i vocals, música de cambra perquè una part fonamental de l’aprenentatge consisteix en l’assaig.
Aquest acompanyament es farà utilitzant les TIC (Tecnologies de la informació i la comunicació). El professorat d’acord amb l’alumnat i les famílies concertarà amb quines eines i quines activitats d’ensenyament-aprenentatge farà aquest acompanyament. Això serà així perquè el professorat haurà de fer aquest acompanyament des del seu domicili i amb els seus recursos. En cap cas aquest acompanyament pot substituir les classes ni implicarà realitzar-lo dins l’horari habitual de classe i tampoc implicarà activitats avaluables.
Estem convençuts que el nostre alumnat saben que podran disposar de més temps per a dedicar-lo a l’estudi de l’instrument i a la resta d’assignatures del currículum. Els animem a aprofitar aquesta oportunitat.
D’altra banda, el període d’aturada ens comporta haver d’anul·lar o posposar algunes activitats previstes
Activitats extraordinàries afectades pel període de tancament
13.03.2020 14.03.2020 15.03.2020 Berga, la Seu Puigcerdà: Anem a concert: un concert i una òpera a Berlín cancel·lat
18.03.2020 Berga Audició d’oboè posposada
20.03.2020 Berga Classe magistral de flauta travessera posposada
21.03.2020 Berga Classe magistral de flabiol posposada
21.03.2020 Berga Classe magistral de saxòfon posposada
21.03.2020 Berga Concert Cicle: BCN Sax Quartet posposat
22.03.2020 Berga laSeu Puigcerdà Projecte coral: assaig cancel·lat
22.03.2020 Berga Concert Cicle: Big band & combos posposat
25.03.2020 Berga Audició de trombó, fiscorn i bombardí posposada
27.03.2020 Berga Concert Cicle: Duo DeLIS posposat
28.03.2020 Berga Concert Cicle: Cor de Veus Blanques EMMB/CMP i coral de l’EMM de l’Escala posposat
04.04.2020 Berga laSeu Puigcerdà Projecte coral: assaig posposat
05.04.2020 Berga laSeu Puigcerdà Projecte coral: concert posposat
Les activitats posposades quan finalitzi el període de tancament es mirarà si hi ha possibilitats de tornar-les a incloure dins el calendari acadèmic.
Us agraïm per endavant la vostra comprensió i disposició davant d’aquesta situació i restem a la vostra disposició per a qualsevol consulta, recordant-vos que les seus del conservatori tenen l’accés tancat a alumnat i famílies per la qual cosa la comunicació haurà de ser a través d’aquest mateix correu electrònic.
Cordialment
El consell de direcció Conservatori de música dels Pirineus.