Comencen els projectes simfònic i coral

EL2-KW9XkAAcPN1EL2-DlLWoAA2ch4 Aquest diumenge a la Seu d'Urgell, han començat els assajos dels projectes simfònic i coral del Conservatori dels Pirineus. Enguany el projecte simfònic oferirà el seu concert el dia 16 de febrer a Puigcerdà. Durant els mesos de gener i febrer s'aniran realitzant diferents sessions d'assaig a les tres seus del conservatori d'un repertori amb obres d'Elgar, Bizet, Haendel i Beethoven. El projecte simfònic tornarà a ser dirigit per Oleguer Aymamí com a director convidat. Per la seva banda, el projecte coral també va començar els seus assajos a la Seu d'Urgell del projecte coral del conservatori, que enguany gira a l'entorn del Rèquiem de Gabriel Fauré. En aquest cas, el concert serà el dia 5 d'abril.