Comunicat convocatòria de vaga del dia 18 d’octubre

Davant la convocatòria de vaga per aquest divendres 18 d’octubre, els treballadors i treballadores del conservatori poden exercir el seu dret de vaga. En tot cas, hi haurà serveis mínims al centre per atendre l’alumnat, dictats pels ajuntaments de Berga, la Seu d’Urgell i Puigcerdà,  tot i que és possible que no es puguin fer les classes habituals, segons la incidència que tingui la convocatòria entre el personal del conservatori. Des del centre no es comunicarà si una persona del claustre fa vaga o no, per respecte a la seva privacitat, tot i que el professorat per iniciativa pròpia pot informar a les famílies. Les classes de divendres no s’hauran de recuperar per part del professorat.

També cal tenir en compte que aquests dies les xarxes viàries poden tenir incidències greus i que el professorat del centre que resideix fora de les ciutats que són seus del conservatori,  tingui dificultats per arribar al seu lloc de treball.