El cor del Conservatori participa a la inauguració dels Special Olympics

Aquest dijous 4 d’octubre el Cor del Conservatori de música dels Pirineus participarà a la cerimònia d’inauguració dels Jocs Special Olympics al Poliesportiu d’Andorra la Vella. Aquests jocs els organitzen el Govern d’Andorra i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell. El Cor del Conservatori interpretarà l’oda a l’Alegria de la 9a. Simfonia de L.V. Beethoven juntament amb el cor dels Petits Cantors d’Andorra i el tenor Josep Fadó.

La Cerimònia començarà a les 20.00 h. i serà retransmesa en directe per Esport 3 i Andorra TV

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *