Concurs Femap Social 2018

El Conservatori de música dels Pirineus i el Festival de musica antiga dels Pirineus convoquen el “Concurs FeMAP social” per escollir el grup que participarà aen el projecte FeMAP social el proper mes de juliol.

El concurs està obert a alumnat del Conservatori de música dels Pirineus i les escoles municipals de música de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell. El FeMAP social és una iniciativa del Festival de música antiga dels Pirineus destinada a fer arribar la música dels festival a col·lectius amb risc d’exclusió o amb problemes de mobilitat per assistir als concerts del FeMAP i es desenvolupa a bon nombre de localitats que acullen els concerts del festival. Durant una setmana, l’alumnat escollit, juntament amb professorat i l’assistència de personal del FeMAP, recorreran diferents pobles i ciutats del Pirineu portant la música a aquests col·lectius.

Les bases del concurs es poden trobar en aquest enllaç