Concert dels cors del conservatori

El proper 7 de maig, el cor del Conservatori de música dels Pirineus i les escoles municipals de música de Berga, la Seu d’Urgell i Puigcerdà oferiran el concert del projecte coral d’aquest curs 2016-2017. Després d’un treball de les obres i cap de setmana de treball intens a la Molina, el concert serà la culminació de tota aquesta tasca portada a terme per uns noranta alumnes. El concert constarà de dues obres: • La Messe Basse de G. Fauré (1845-1924) compositor francès del S. XIX, interpretada pel cor de veus blanques i acompanyada a l’orgue per la pianista Rosa Comellas. • El Rèquiem de Kim André Arnesen (n.1980), obra composada el 2015 pel jove compositor noruec, interpretat pel cor de veus mixtes i acompanyat per l’Orquestra de cambra Terrassa 48. En aquest projecte hi participen una norantena de nois i noies alumnes del conservatori i les escoles municipals de música i està dirigit per Jordi Sabata. Aquesta és una gran oportunitat per als alumnes ja que poden formar part d’una gran formació coral i abordar obres de més envergadura. El concert tindrà lloc a les 18.00 a l’església de Sant Domènech de Puigcerdà. Es poden adquirir les entrades anticipades a traves de la web Tictactiquet per un preu de 10€.