Anem de concerts a Berlín

El Conservatori de música dels Pirineus, conjuntament amb les escoles municipals de musica de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell us proposem un viatge a Berlín amb l’objectiu d’anar a veure un concert i una òpera del 17 al 19 de març de 2017. Us proposem un concert amb la Filharmònica de Berlín a la seva seu i una òpera a Staatoper també a Berlín. Es tracta de dues oportunitats per poder veure una de les orquestres de mes prestigi de tot el món a la seva seu i una òpera també en un dels grans teatres europeus.

Podeu trobar tota la informació clicant aquest enllaç.

La inscripció està oberta per als alumnes del Conservatori de música dels Pirineus a partir de 4t. d’ESO, en aquest formulari

Inscripció a “Anem de concerts a Berlín”

Una vegada completat el procés confirmarem la reserva i us informarem de com fer el primer pagament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *