Avui comença el nou curs al Conservatori de Música dels Pirineus a les tres seus de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell. Esperem que aquest primer curs complet del conservatori sigui profitós i satisfactori per a tots vosaltres.

Informar-vos que podeu accedir a la informació del Conservatori de música dels Pirineus a través de la pàgina web del centre, conservatoripirineus.cat. En aquesta pàgina entre d’altres coses, trobareu el calendari lectiu i d’activitats del centre i l’equip docent amb el contacte de cada membre del claustre de professors.

D’altra banda, a través de la plataforma Gwido, podeu accedir a la vostra informació personal que us permet, entre d’altres funcions, consultar el vostre expedient acadèmic, horaris, comunicar faltes d’assistència i enviar missatges als vostres professors i professores. En cas de no tenir accés, podeu sol·licitar les claus a la secretaria de les vostres respectives seus.

Per a qualsevol informació, us enllacem el directori de contacte per a les tres seus del conservatori.

Per acabar, fer-vos saber que el conservatori té presència a les xarxes socials a través del Facebook, Twitter i Instagram.

Us desitgem un bon curs 2016-2017